• Móda, trend, nutné zlo nebo šance na přežití?
  • Jak zavádět, aby bylo pozitivně akceptováno spolupracovníky
Přínos / Cíl:
Hodně obchodně – výrobních firem je nuceno zákazníky nebo vrcholovým vedením zavádět metody neustálého zlepšování procesů. Jen ve velmi málo firmách je tento systém opravdu trvale funkční.
 

Zpravidla je dobrý především na prezentaci před zákazníkem nebo auditorem kvality.

Seminář ukazuje metody, které tento systém činí opravdu funkčním, věnuje pozornost i vzájemnému sdílení zkušeností účastníků ze zavádění.

Obsah:
  • Co je lean production , 5S, Kaizen , Six Sigma a jejich smysl
  • Obvyklé způsoby zavádění a jak je vylepšit nebo změnit s cílem docílit účinnost
  • Úloha managementu, síla komunikace
Komu je seminář určen:
Management na všech úrovních v obchodně – výrobních korporacích, kde uvedené metody jsou zavedené nebo budou zaváděny.