-
Velmi častá připomínka při průzkumu spokojenosti zaměstnanců
-
Jak na to, symptomy špatné komunikace
Přínos / Cíl:
Na jedné straně přehlcenost informacemi v důsledku vývoje IT, na druhé straně nedostatečné nebo zkreslené informace, pokyny a zadání úkolů, které vedou k demotivaci pracovníků, neplnění zamýšlených úkolů, zhoršení efektivity práce a firemní kultury firmy.
Seminář se zabývá všemi způsoby komunikace uvnitř firmy, ukazuje strukturovaně výhody i nevýhody jednotlivých druhů komunikace , předkládá příklady z praxe a ukazuje metody ,jak je možné negativní dopady eliminovat.
Obsah:
Střední a vrcholový management
Na jedné straně přehlcenost informacemi v důsledku vývoje IT, na druhé straně nedostatečné nebo zkreslené informace, pokyny a zadání úkolů, které vedou k demotivaci pracovníků, neplnění zamýšlených úkolů, zhoršení efektivity práce a firemní kultury firmy.
Seminář se zabývá všemi způsoby komunikace uvnitř firmy, ukazuje strukturovaně výhody i nevýhody jednotlivých druhů komunikace , předkládá příklady z praxe a ukazuje metody ,jak je možné negativní dopady eliminovat.
Obsah:
- Druhy komunikací z hlediska různých kriterií
- Písemná komunikace
- Verbální komunikace
- Porady
- Přiměřenost, cílenost a účinnost informací
- Syndromy špatné komunikace
Střední a vrcholový management